Nezaslúžime si Táňu Kratochvílovú.

Autor: Lucia Stasselova | 8.10.2014 o 23:39 | (upravené 9.10.2014 o 7:52) Karma článku: 5,45 | Prečítané:  1301x

Lezie nám na nervy reklama, čím ďalej, tým viac. A čím nám viac lezie na nervy, tým je jej viac. Z Čiech, ktoré sa chystajú na voľby tento víkend, zaznieva: "politická (reklama) propaganda ve veřejném prostoru dosáhla obludných rozměrů". 

 

Akokoľvek bola kandidatúra Táni Kratochvílovej ohlásená príliš neskoro, akokoľvek sa môže javiť jej kandidatura ako vopred stratená, akokoľvek sú z nej nešťastní koaliční partneri, čokoľvek si možme myslieť o vedení jej kampane, to všetko nezaváži. Ukážte mi jedného z toho zástupu kandidátov, ktorí sľubujú bojovať s dnes tak populárnym "vizuálnym smogom" a odmietli využiť v kampani bilboardy. 

Táňa Kratochvílová napriek tomu, že s tým spôsobuje nekonečne problémy celej koalícii , ktorá ju podporuje  a pravdepodobne je z nej chorá aj strana, ktorá ju nominovala, to zatiaľ dokázala. 

Vaša reč nech je ‚áno áno‘, ‚nie nie‘. (Mt 5,17-37). Je populárne hovoriť o skorumpovaných politikoch, je populárne hovoriť o nedodržaných sľuboch. Ak budeme voliť kandidátov, ktorí nás v priamom prenose klamú a sľubujú na záplave ohyzdných bilboardov po celom meste boj proti vizuálnemu smogu, nezaslúžime si iných.

Nezaslúžime si Táňu Kratochvílovú.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Klasická nedeľa kedysi: Kostol, obed, futbal. Boli to zlaté časy

Bratislava bola o polovicu menšia, ale na futbal chodilo desaťkrát viac ľudí.

DOMOV

Podnikateľ Lunter chce poraziť Kotlebu

Známy podnikateľ Ján Lunter založil firmu na zdravé potraviny.

EKONOMIKA

Odhalili daňový podvod so sušenými hríbmi

Spoločnosti zrejme predpokladali, že dodávka nebude podozrivá.


Už ste čítali?