reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Stasselova

Lucia Stasselova

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nezávislá poslankyňa miestneho zastupiteľstva v Ružinove a bratislavského zastupiteľstva za Ružinov.http://www.luciastasselova.sk Zoznam autorových rubrík:  RužinovFundraisingSúkromnéNezaradené

reklama

Ružinov

Mesto Bratislava nie je dojná krava

Lucia Stasselova

Politika Mesto Bratislava nie je dojná krava

Mesto musí zrušiť všetky firmy, ktoré robia preň pravidelnú činnosť.

  • 11. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Guláš a čučoriedkové muffiny, bezdomovci a deti

Lucia Stasselova

Guláš a čučoriedkové muffiny, bezdomovci a deti

Tak už som sa namočila, prebleslo mi hlavou. Dobre, nominovala ma strana, ktorej nie som členom. Dali mi najavo, že im na tom záleží, aby som kandidovala, podporu nakoniec navyše vyjadrila koalícia viacerých strán. Ostala som sa cítiť nezávislá.

  • 9. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Guláš a čučoriedkové muffiny, bezdomovci a deti – pokračovanie

Lucia Stasselova

Guláš a čučoriedkové muffiny, bezdomovci a deti – pokračovanie

Tak už som sa namočila, prebleslo mi hlavou. Dobre, nominovala ma strana, ktorej nie som členom. Dali mi najavo, že im na tom záleží, aby som kandidovala, podporu nakoniec navyše vyjadrila koalícia viacerých strán. Ostala som sa cítiť nezávislá.

  • 8. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Finále kampane. Nevládzem...​

Lucia Stasselova

Finále kampane. Nevládzem...​

...by sa vám chcelo povedať. Ale nepoviete. Napriek tomu, že sa cítite vyfľusnutá, objektívne viete, že by sa toho snáď dalo zvládať ešte viac.

  • 7. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Budú voľby, píše Ľuba Lacinová.

Lucia Stasselova

Politika Budú voľby, píše Ľuba Lacinová.

Poďme voliť. Darujme si k dvadsiatemu piatemu výročiu nádej. Ak nebudeme čakať zázraky na počkanie, máme šancu, že nás náš dar sebe samým nesklame.

  • 3. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Som nová v politike. Zn.: lowcost

Lucia Stasselova

Politika Som nová v politike. Zn.: lowcost

Po dlhej a zrelej úvahe (naozaj) som sa teda rozhodla. Papierovačky a prihlasovačky je len malinký, takmer nepodstatný krôčik. Všetky noviny píšu o voľbách, vidíte svoje meno v zoznamoch, je pri ňom nejaké číslo. Odteraz je to vaše číslo, treba si ho zapamätať. Starší ľudia sa pýtajú.

  • 17. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Prvá sobota na Miletičke.

Lucia Stasselova

Prvá sobota na Miletičke.

BRATISLAVA / RUŽINOV. Postavila som sa na roh Miletičky – teda trhoviska a začala som sa úplne neznámych ľudí pýtať, čo ich štve v Ružinove naozaj. Teda naozaj až potom, ako mi to kandidát na starostu Jano Buocik ukázal.  Mala som z toho dosť obavy. Zaujme ich niečo natoľko, aby sa zastavili, a budú sa vôbec  chcieť rozprávať? Nakoniec zabralo všetko trochu: staré fotografie Ružinova, rozvešané okolo, káva alebo čaj, čo sme ponúkali, alebo len húf ľudí, ktorý sa sem tam vytvoril, keď nebolo času porozprávať sa so všetkými naraz.

  • 12. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu